Visszaküldés
Az áruvisszaküldésre vonatkozó szabályok
A Partversal.hu weboldalt azért hoztuk létre, hogy kielégítse ügyfeleink azon igényét, hogy gyorsan és kényelmesen megtalálják a szükséges járműalkatrészeket, ezért szeretnénk a folyamatot a lehető leggördülékenyebbé tenni. Ha bármilyen okból probléma merülne fel az Eladó és a Vevő között, mi mindig segítséget nyújtunk a probléma barátságos rendezéséhez és annak eldöntéséhez, hogy az áru visszakerüljön-e az Eladóhoz a Vevő számlájára küldött teljes összegű pénzvisszafizetés mellett.
Jó minőségű áru visszaküldése
Ha a termék jó minőségű és megfelel a hirdetésnek, de a vásárlást követően mégis úgy találja, hogy az nem megfelelő az Ön számára, kezdje meg az áruvisszaküldési folyamatot, és küldje vissza a vásárolt terméket a termék kiszállítását (ha azt futárszolgálat kézbesítette) vagy személyes átvételét (ha átvételi helyen vette át) követő 14 napon belül.
Hibás, hiányos vagy a hirdetésnek nem megfelelő áru visszaküldése
A Vevőnek jogában áll visszaküldeni az árut, amennyiben azt nem megfelelő minőségűnek találja vagy az olyan hibákkal rendelkezik, amelyekről az Eladó nem tájékoztatta a Vevőt az áru értékesítését megelőző ésszerű időtartamon belül a jogszabályi követelményeknek megfelelően, de az áru kiszállításának vagy átvételének dátumát 14 nappal meg nem haladóan.
Az áru hibásnak minősülhet és minőségi termékre cserélhető (adott esetben), vagy visszaküldheti azt, ha az:
nem felel meg az Eladó leírásának, valamint nem az Eladó által mintaként vagy típusként biztosított árukkal megegyező tulajdonságokkal rendelkezik; esetleg azon olyan hibák találhatók, amelyekre az Eladó nem hívta fel a figyelmet az áruk eladása előtt;
nem felel meg az azonos típusú árukat általánosan jellemző, a Vásárló által az áru természete szerint jogosan elvárható minőségjegyeknek;
A Vásárló jó okkal gyanítja, hogy a terméket harmadik felek szellemi tulajdonjogainak sérelmével gyártották (azaz nem eredeti termék, még ha nyilatkozatot is tettek róla, hogy az), illetve törvényellenes eszközökkel szerezték meg vagy forgalmazták azt;
Ha a Szerződés megkötése idején a Vásárló tudott vagy tudnia kellett az áruk nem megfelelő voltáról (például információkat tett közzé hibákra, meghibásodásra vagy egyebekre vonatkozóan), akkor az áru feltételezhetően kielégítő minőségű. Megfelelő minőségű használt áru csak az Eladó beleegyezésével cserélhető vagy küldhető vissza.
Pénz-visszatérítési folyamat:
Regisztrált felhasználók:
Miután bejelentkezett a fiókjába, nyissa meg a vásárlói felületet, és keresse meg a Megrendelés lehetőséget. A visszaküldeni kívánt megrendelésre (vagy annak valamely részére) kattintva találja az „Áruvisszaküldés” lehetőséget, és kiválaszthatja, hogy mely tételeket és hogyan kívánja visszajuttatni.
A megadott e-mail címre küldött megrendelési link használata. A megrendelés összegzésének megnyitásakor láthatja az „Áruvisszaküldés” lehetőséget, amelynél kiválaszthatja, mely árukat kívánja visszaküldeni és hogyan.
Regisztrálatlan felhasználók:
A termékhez az e-mail-címére kiküldött megrendelési link használatával térhet vissza. A megrendelés összegzésének megnyitásakor láthatja az „Áruvisszaküldés” lehetőséget, amelynél kiválaszthatja, mely árukat kívánja visszaküldeni és hogyan.
A visszaküldött árunak ugyanolyan állapotban kell lennie, mint az átvételkor, azaz használatlan, sértetlen, az átvételkor tapasztalt állapotban legyen (így a sérült címke és a sérült védőréteg is kizáró ok), ha csomagolva volt, akkor a csomagolás is legyen ugyanaz. A Vevőnek emellett legyen bizonyítéka arra, hogy az Eladótól vásárolta az árut (elektronikus számla vagy megrendelési szám).
A visszaküldött áru szállítási költsége
A Partversal.hu áruvisszaküldései díjmentesek.
Ha a visszaküldött áru a Vevő saját hibájából nem megfelelő a Vevő számára, vagy gyenge minőségű, a szállítási költséget az Eladó állja.
Visszaküldés esetén az Eladó visszaküldési címkét biztosít vagy megszervezi a Vevő által megadott címen való átvételt.
Pénz-visszatérítési eljárás
Amikor a Vevő visszaküldi a terméket, a termék árát 14 nappal azt követően, hogy az Eladó átvette a visszaküldött árut, ugyanannak a fióknak kerül jóváírásra, amelyről a megrendelést kifizették.
Ha a Vevő visszaküldi az árut, akkor az azért elszámolt díjat nem térítik vissza neki.